48 DEO
Kako smo s kampanjo »Živi – kot si!« poudarili edinstvenost *48 DEO?
Ko gre za osebno nego, si vsi želimo učinkovito zaščito, ki nam omogoča, da ostanemo zvesti sami sebi v vseh situacijah.
Prav to sporoča kampanja za *48 DEO, deodorant s probiotiki podjetja Ilirija, ki smo jo zasnovali v agenciji Rubikon GRAL.

Naš cilj: potrošnikom približati prednosti *48 DEO deodoranta, ki ne le ohranja naravno ravnovesje kože, ampak tudi spodbuja avtentičnost.
Današnji potrošniki niso več le pasivni sprejemniki oglasov – želijo pristni stik z blagovno znamko, jasne koristi izdelka in zgodbo, s katero se lahko poistovetijo. Ilirija nam je zaupala izziv, kako predstaviti *48 DEO kot nekaj več kot le deodorant – kot izdelek, ki spodbuja avtentičnost vsakega posameznika.

Naš izziv: kako povezati funkcionalnost izdelka s potrebami sodobnih uporabnikov in jih prepričati, da je zaščita lahko tudi izraz samozavesti?
Ključ je bil v razumevanju njihovega življenjskega sloga – hitrega, dinamičnega in močno prepletenega z digitalnimi vsebinami. Zato smo zasnovali kampanjo, ki nagovarja ciljno skupino tam, kjer preživi največ časa – na TikToku in Instagramu. Osredotočili smo se na avtentične vsebine, ki spodbujajo interakcijo, vključujejo vplivneže in izzive ter izpostavljajo, kako *48 DEO podpira njihovo aktivno življenje, ne da bi morali sklepati kompromise pri svežini in udobju.
Kako smo pritegnili pozornost?
S premišljeno strategijo smo zasnovali kampanjo, ki poudarja funkcionalne prednosti *48 DEO ter potrošnikom približuje njegovo bistvo – zaščito, ki omogoča samozavest in svežino v vsakem trenutku.
Kampanja je vključevala dinamičen video oglas, TikTok izziv z vplivneži, nagradno igro in zunanje oglaševanje, s čimer smo dosegli sodobne potrošnike na najbolj relevantnih kanalih.
Video oglas
Video oglas je bil zasnovan kot animirana pripoved, ki prikazuje različne samozavestne posameznike, ki se v vseh situacijah, bodisi med športom ali med potovanji počutijo sveže in sproščeno, zahvaljujoč *48 DEO.
S hitrimi prehodi med prizori, dinamično montažo in svežo barvno paleto smo ustvarili sodoben in privlačen oglas, ki nagovarja mlade in aktivne potrošnike. Poseben poudarek smo namenili probiotikom kot inovativni sestavini deodoranta.
Rezultati? Uspešna vključenost in prepoznavnost blagovne znamke
Kampanja »Živi – kot si!« je dosegla izjemen odziv. Beležili smo:
- visoko vključenost uporabnikov na družbenih omrežijh,
- povečano prepoznavnost blagovne znamke *48 DEO,
- pozitivne odzive potrošnikov in vplivnežev,
- rast prodaje.
Irena Filipović, vodja marketinga široke potrošnje pri Iliriji, je ob uspehu kampanje poudarila;
»S produkcijo plakatov in videa za *48 DEO sem zelo zadovoljna. Pohvale prihajajo z vseh strani in prepoznavanje novosti 48 DEO se nam že pozna na prodaji.«

Tako smo s TikTok izzivom dokazali, da 48 DEO resnično deluje!
V želji po pristni interakciji s ciljno skupino smo zasnovali 60-sekundni TikTok izziv, ki so ga izvedli vplivneži. Njihova naloga? V fitnesu izvesti izbrano vajo in v čim krajšem času doseči maksimalno intenzivnost – vse to po nanosu *48 DEO, ki jih je ščitil pred neprijetnimi vonjavami.
Po izzivu so samozavestno dvignili roke in pokazali negovane pazduhe, nato pa nominirali naslednjega vplivneža. Na ta način smo ustvarili verižno reakcijo, ki je pritegnila široko občinstvo in spodbudila organsko rast kampanje.

Pripravljeni, da navdušimo tudi vas?
Ustvarimo skupaj vašo
novo zgodbo.
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na