Kako smo predstavili nove Kotanyi mlinčke kupcem v Sloveniji?
Kotányi je jeseni kupcem predstavil nove mlinčke s posipi My Coffee Spice. V kampanji smo promovirali tri posipe, ki se lahko uporabijo z različnimi toplimi napitki (kava, kakav, napitki, vroča čokolada …), kombinirajo pa se lahko tudi pri pripravi sladic (palačinke, sadno-sladoledne kupe, porcijski sladoled, ledena kava …). Njihovo raznovrstno uporabo smo želeli prikazati kot del vsakdanjih trenutkov, ki dodajo piko na i k uživanju dneva. Promocijo preko uradnih kanalov smo želeli dopolniti s sodelovanje z vplivneži, ki bi svoji publiki predstavili nov Kotányi izdelek, naš cilj pa je bil, da dosežemo visoko zavedanje o izdelku in sprožimo začetne nakupe.

Eden od odličnih stranskih učinkov je, da sodelovanje z ustvarjalci vsebin in vplivneži lahko ustvarijo odlične fotografije, ki so primerne za nadaljno uporabo pri vsebinskem marketingu.
Ne preseneča, da uživajo vplivneži med svojimi sledilci ugled, ki ga lahko znamke izkoristijo. Da pa bo sodelovanje uspešno je potrebno upoštevati nekaj smernic.
V projekt smo vključili tudi vplivneže s področja aktivnega življenja. Posipe lahko uporabimo pri pripravi smoothijev, smoothie “skledic”, domačih granol in zajtrkov “za sabo” (jogurtove sestavljanke, jogurt z granolo, razne žitne kaše …). Uporaba posipov je prikazana kot začinjanje trenutkov, ko potrebuješ “le še ščepec …”.
Vplivneži nam vedno znova lahko pokažejo izdelek v novi luči. Pustimo jim toliko kreativne svobode, da ga predstavijo svoji publiki – na svoj način. Skoraj vedno se bo to izkazalo za najboljšo pot.

